Jönköping?



Vi har pratat mycket om Jönköping nu.
Både jag, Line, Sussi och Camilla.
Vi alla är lite sugna på att flytta dit. Iaf jag.
Behöver lite förändring, något nytt.

Camilla och Line vill plugga så det är ju perfekt för dom.
Sussi vill ha nytt jobb och jag, jaa, jag vill ha kvar mitt och pendla.
Jobbar inte så ofta så blir nog inte så jobbigt. Eller?

Ska kolla runt lite. Har lite kontakter när det gäller lägenheter. Så vi får se.
Skulle vara kul, även om jag trivs kanon i Eksjö för tilfället.

Som i helgen, att en helg kan bli så fullspäckad av roliga saker.
Spontanträffar och allt möjligt. Allt är så smidigt när man bor så nära.
Jag älskar verkligen att umgås. Riktig sällskapsapa är jag!






Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0