Känslokall?



Fick ett klokt sms av Camilla häromdagen.

Hon skrev att jag inte ska tänka så mycket.
Ibland kan något som känns mindre bra vara helt rätt
och det gäller alla val vi tar i livet.



Sen sa Line;

Du måste låta någon komma dig nära.



Och ja. Man kan inte träffa en person en gång och sen
säga nej det var inte intressant. Man kan inte bli blixtförälskad på en gång.
Och blir man det så är det sällan bra.
Kärlek som växer fram är det bästa och håller ofta länge.

Jag borde vara expert på att dejta vid de här laget. Kan man tycka?
Inte konstigt att folk tröttnar så kall som jag är. Låter inte någon komma mig nära.

Tom. min familj påpekar detta. Och vänner.



Jag tog chansen. Testar. Sen får vi se om det blir något bra.
Jag gillart iaf.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0