Karaktär..


Igår blev passet inställt. Så jag låg hemma, åt cheeseballs och
såg hockeyn. Cheeseballs en Måndag, hur ofta händer det? Måste vara något fel.

Det är tur jag håller på mina morgonpromenader. För ska det hända något så
kan man inte ligga hemma och lata.

Har ökat tempot lite nu. Går snabbt med små steg och viftar med armarna.
Det går så fort att jag knappt hänger med. Glömmer lyfta fötterna ibland
så jag snubblar på mig själv. Heja heja.
Mamma skrattar åt min stil. Men jag går ju för att bränna inte för att
det är skönt direkt. Nej.







Shit, jag har verkligen inte nerver för det där med hockey och slutspel.
Satt som på nålar. Men det är kul.
DJURGÅRDEN!!!



På Fredag ska vi grilla och (kanske) spela kubb med grabbarna. Något blir det iaf.
Och jag ska vinna. Kom 2a på kortspelet förra veckan. Benny vann.
Men det var sista gången ;) haha!











Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0