Långfredag!

Go'dagens!

Idag är det Långfredag. Kollade gamla inlägg i bloggen igår, och
exakt för 1 år sedan var det 16,5 grader ute, i skuggan. Men sen var påsken
senare förra året. Långfredagen var den 11e. Så kan finnas en chans att det blir lika varmt?
Eller inte...


Vid 15 ska jag upp till Kvarnarp för påskmiddag med familjen.
Ska hinna krusa håret innan dess. Dags att sätta igång för det tar typ
1-2 timmar! Suck.

Sen vid 19 blir det partaj hos Sössi. Blir ett stort gäng.
Så kommer Anebykillarna med. Åh så kul :)
Det här blir en bra kväll. Ja på alla sätt o vis.



Du är en person jag lätt skulle falla för. Du skulle få mig att sluta tänka på annat.
Men aj, det är ett farligt område, borde passa mig. Men åh det är ju så underbart.



Ha en bra påskhelg!
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0