Lättnad!



Oh no. Vaknade upp med frossa, rödspränga ögon och hosta tills jag nästan spyr.
Vart är febertermometern jag skulle köpa?


Igår träffade Jag Moa och Ella på en snabbkaffe. Direkt efter blev det Princess
med Line och Sussi. Trevligt. Synd att vädret var som det var.

Senare på kvällen blev det godsaker med Line till hockeyn.
Shit. Det var spänt och vi var riktigt taggade. Line höll på hv och jag Djurgårn såklart.
Jag hade ont och kunde knappt prata efter. haha.





Dumt att jag jobbar ikväll när nästa match är. Kan jag nog inte kolla, och om
jag kan kolla så måste jag vara tyst. Hur lätt är det när det är sån spänning? Aaah.




Och igår gjorde jag det, det som jag länge funderat på.
Men kände att det var det enda rätta. Och vad bra det känns.
Vilken lättnad. Nu jäklar är jag på gång. Nu ska det bli bra.



Strax väntar P-möte sen jobb till 12.30 imorgon.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0