Mimmi, hihi ;)



Åh jaha. Började dagen med promenad med Emelie och Lowa runt sjön.
Hon är sååå söt. Hon har lite problem med att säga Emilie så jag försöker lära henne säga
Mimmi, som jag alltid kallade mig själv när jag var liten. Men ah, hon bara flinade och blev lite blyg när
jag sa att hon skulle säga Mimmi.


Senare under dagen mötte jag Emelie och Lowa på stan då berättade Emelie att hon hade
cyklat förbi min lägenhet innan. Då hade Lowa pekat mot min lägenhet och sagt; Mimmi!
Ahh hon är ju för söt lilla guldlock. hihi.


Och på tal om något helt annat så börjar jag bli sjuk. Har varit dödens trött och hängig hela dagen.
Som tom. middag, händer aaaaldrig annars. Och nu har jag fått feber med och halsont, fast det har jag
iof haft sen igår typ. Inte bra inte bra... har inte tid. :(



Alvedon och sängen! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0