Mjaao



Vilken underbar dag det har varit. Undra om det är vädret, eller att jag
bara kanske har en anledning att må riktigt bra?

Vaknade såklart halv åtta av att Jocke smäller igen dörren. Har sagt till honom,
men det höll bara i en vecka. Morr!

Så gick upp lite efter det och tog en skön långpromenad i solen.
Sen tog jag en strosing med mamma mormor och morbror på stan. Trevligt, träffas
inte alltför ofta. Tråkigt när man ändå bor så nära.






Sen traska jag hem till Camilla, senare kom Line. Vi fikade och prata om livet.
Sen orka jag inte med deras kärleksbabbel, blir bara depp, så jag tog en stol och satte mig
på balkongen i solen. Då blev jag kallad soldyrkan. Ahh vad skönt det var, sådär behagligt varmt.





Senare mötte vi upp Sussi för en daimstrut i solen på stan. Det var mys.
Så underbart med detta väder. Imorgon ska jag traska hem till mormor och
sitta på hennes balkong hela förmiddagen. Skööönt.

Efter glassen gick jag och Lisa o träna. Inte fasen fick jag med sussi som
hon lovat. Hon tyckte det var viktigare att kolla bilar på blocket. Aja baja ;)


Vad jag älskar att umgås. Jag är en sällskapssjuk apa.

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0