Påskafton!




När jag vaknade upp på Lördagen var jag pigg som en lärka. Ja faktiskt.
Mycket konstigt tycker jag med tanke på Fredagens alkoholkonsumtion.

Påsklunch ute hos Pappa vid 14. Det var lite segt, men det gick ner.
Tog även där mitt första glas alkohol för den dagen. Tjoohej.
Passade även på att ta en tupplur på altanen i solen. Gud så skönt och varmt det var.

Vid 19 var vi redo för ännu en utekväll. Denna gång hemma hos Camilla.
Jag, Line, Camilla och Jameson. Det var kul. Men segt. Min bakfylla kom vid 16.
Men efter 2 glas var man på g igen. Även då för mycket alkohol.

Sen hotellet. Mycket folk, ganska mycket smått. Men det var kul.
Bjöd in mig själv hos grannen Jocke och hans kompisar på NHL.
Jag ska tydligen vara grym på TV-spel? eh?

Gick och la mig utan mat i magen. Tänkte att nu är det kört.
Men jag vaknade upp även då utan att vara bakis. Förutom tröttheten vill säga.
Jises. Ibland känns det som man är 40 istället för 23. Knappt man orkar 2 dagar irad längre.


Sen blev det bakishäng på Via. Det gick som det gick.
Myclet skratt och ångestprat om helgen.
Tur man jobbar 2 helger på rad nu. Men har det hindrat förr? Nej. Fan också!

Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0