Sne?



Godmorgon!

När jag tränade i torsdags så kollade Danne lite exra på mig. Han bad mig gå till en naprapat.
Han har sagt det förr, men jag har inte riktigt tagit det på allvar.
Och ju mer han sagt det desto mer har jag börjat tänka på det själv när jag tränar.
Som när jag ska göra utfall medskivstång. Kroppen vill sticka åt höger. Ser mysko ut.

Men jag är ju lite konstig. Snea höfter, en arm är muskulösare än den andra, en
rak axel och en som pekar nedåt. Eh ja, kanske förstår varför dom kollade extra på mig när jag föddes?
haha. Tack mamma, du har fått min hjärna på snurr ;)

Så det måste jag göra. Absolut inte bra med sneträning.




Sen har jag börjat tänka lite på Jameson som är i Egypten med sin Kristian.
Ska komma hem imorgon egentligen. Men som det ser ut nu så är flygen inställda
pgr av askmolnet. Undra när det sätts igång igen?


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0