Snö... nu?



Det känns inte alls bra. Rörigt i hjärnan och på jobb.
Har inte gjort annat än jobbat sen i Fredags. Och mer blir det.
Bilen kommer inte förens v.22
Det snöar. Är dödstrött, har inte sovit en timma inatt på jobb.
Jag går omkring och är halvsjuk hela tiden. Fan ingen bra dag alls detta.

Och killar som man träffat som tror att det går att hoppa i säng med mig bara sådär när man inte
träffas längre. Hallå eller?
Ger jag ut sådana signaler? Ser jag ut som en sådan tjej?
Nej tack.


Men det är väl som Line säger; Dom vet att du inte är en sådan tjej, svår att få. Därför det blir intressant.
Förbjuden frukt typ.



Ikväll blir det hockey med min bästa. Och nu skiter jag i godislöftet.
För jag behöver det nu. Tröstäta lite.


Och på Fredag är jag glad. För då ska det bli trevligt ;)
På Lördag ska vi tjejer bada badtunna med Kalle och Danne.
Och drickas vin ska det göras. I massor. För jag är helt ledig. Wonderful!

Lite coldplay på det. Bra musik när man är lite sådär.
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0