Snurrigt ibland..


Hola!

Jäkla biljävel. Blir bara mer o mer försenad. Blir så irriterad.
Jag ska kräva dom på ränta, full dieseltank och vinterdäcken ska han bjussa på.
Det ska vi bli 2 om...
Orkar inte ens längta längre, blir ju bara besviken. Kul om man får den i år lixom!


Fick meddelandet av Moa innan.
Frågade hur Liseberg vart och hur det gick med Creutz?
Haha.. Liseberg är nästa vecka, och Creutz är det Line som träffar. Söte!

Fick som svar att det var lite snurrigt. Så skrev hon;
Men hur går det med; .....då? Löööv var det ju!

Haha nej träffar ingen lööw heller. Hormonerna som spökar lite kanske?







Fick beröm på jobbet imorse. Tycker jag blivit så duktig.
Och det det är alltid kul.
Men jag är en person som gillar at ta tag i saker, ha ansvar för vissa delar.
Har haft en del ansvar på mina andra jobb. Och det är kul.
Det måste hända lite.

Ska börja extra på ett annat boende med. Jobbar 100% men
behöver lite extra slantar ibland. Kan bli bra.


Puss E

Kommentarer
Postat av: Reidarruth

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-05-19 @ 09:43:15
URL: http://reidarruth.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0