Söndagar när dom är som bäst!


Igår förmiddag tog jag en promenix i det fina vädret upp till mamma.
Satt i solen och gottade mig. Sen kom mormor och senare Line.
Riktigt härligt. Och vad solen tar tur.

Kalle och Danne kom förbi en sväng. Dom hade åkt trampebåt från Rolandsdamm till Kvarnarpssjön.
Haha stollar. Men kulle vara kul o testa en gång.

Sen grillade vi massa gott, kött och korvar. Årets premiärgrill för mig.

Sedan tog vi bilen till Hemmakväll i Nässjö för att köpa lite godis.
Och ja, kan vara knäppt, men finns faktiskt inget gott godis
här i Eksjö. Hemmakväll har färskt och massa goda sorter. Mmm.






Sen hörde Kalle och Daniel av sig igen. Så vi tog bilen ut till Kalle.
Flummade och kollade Wipeout, sen blev det ett bad i mörkret också.
Det var härligt. Vilket toppenläge han har.

Sen ville jag inte sova själv så jag sov någon annanstans? hehe.

Perfekt Söndag på alla sätt och vis!

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0