Trivs bra!


Nu är min andra jobbarhelg över. Nu har jag helt 2 lediga helger framför mig. Skönt.
Det är ganska segt att jobba helger. Men det funkar som allt annat.



Imorse när jag gick från jobbet så kände jag mig nöjd.
Känner att jag gör ett bra jobb. Det är trots allt människor
jag jobbar med. Som också har känslor.
Och jag hjälper dom så deras liv blir lite lättare. Är ett stöd.
Och det känns så bra. Jag känner mig bra.
Och man får så mycket tillbaka.






Det finns många som skäms över att dom jobbar med människor.
Dom anser att det är ett dåligt jobb.
Men jag gör inte det. Tvärtom.

Det är så skönt att kunna gå ifrån sitt jobb och
känna att man gjort något bra. För någon.





Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0