Underbara vänner!


Ja igår var det tänkt att det skulle bli grillningspremiär. Men icke.
Vädret var inte med oss så vi struntade i det. Får ta det i veckan istället kanske.
Så vi drack lite gott och hade heta diskussioner. Om allt mellan himmel och jord.
Maria började prata om sina spökerier i sin lägenhet och Emmi var inte sen att hänga på.
Lisa satt och lyssnade intressant, medans jag och Sussi typ satt och gäspa. Spöken lixom?
Aja ;)







Men det var en riktigt trevlig kväll. Tiden kan gå så fort när man bara är hemma och har trevligt.
Underbara vänner man har. Kul att Maria och Emmi kom som man inte träffar så ofta.

Vid 01 begav vi oss mot grillen för lite mat, sen blev det sängen.

Hörde hur det sprang i trappen. Kom 2 brudar inklampandes i svalen och började banka
och skrika på Jocke. Dom gav sig aldrig heller. Gick vidare och slog på hans fönster.
Stackars Jocke om han var hemma. Öppnade gjorde han inte iaf.

Sen när jag var inne på toa och fixade mig för natten så ser jag något svart springa över
golvet. EN SPINDEL! Ahh jag har sån sjuk spindelfobi. Så jag fick ju döda den. Förlåt mig, haha.

Jag e så tramsig att jag stod o hulka medans jag torkade bort den från
skon. Så nära på att spy. Uuuaa. Spindlar borde inte finnas.



Nej nu är det dags att gå tillbaka till jobb. Pigg är man ju?
Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0