And I know it's easy to say but it's harder to feel.... This way.



Kom i säng ganska sent igår. Så jag satte mobilen på ljudlös, finns alltid någon som
hör av sig alldeles för tidigt. Och ja, när jag vaknade så hade jag 2 meddelande.


Börjar med mina "jag går så snabbt att jag snubblar på mig själv" promenader idag.
Testade ett par jeans igår och fick panik. Jag kunde ha dom men det var liiite tight i midjan.
Men har inte gått upp, vad jag vet?!
Visserligen så är dom hm 7år gamla, men jag har alltid kunnat ha dom. Lite kul.
Meen jag hatar jeans. Tacka vet jag tights, i alla dess sorter. Så skönt och snyggt.






Så kör träningen lite senare idag. Ska hinna med en fika på stan med fina töserna sen.
Och ikväll blir det mys med några tjejer. Redig mysfredag ska det bli.



Och nu blev jag så sugen på att trycka in en kanelbulle i munnen. Bra.
Får nog frysa ner dom annars finns dom inte kvar efter helgen. Självbehärsking... tack!



Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0