Beacuse I like the way it hurts!



Då har man slutat jobba för idag. Har gått bra ändå.
Kom hem och skulle parkera bilen, men nej inga parkeringar, fullt öööverallt.
Turister, vaktparader och allt vad det nu är..
Parkerade tillslut på Willys, men knappt där fanns det någon.

Sitter med en färg i håret.. igen...
Det är nu jag påmins om varför jag blev blond. Vilket jobb, färgen bleks så
snabbt. Ännu värre med rött. Så nu tog jag en mörkare ton, och hoppas att jag kan
slippa lägga i en ny nästa vecka igen.. hehe!


Ikväll vet jag inte vad som händer. Tjejerna velar lite. Men nyktert blir det iaf.
Kanske kör på Line och dom till Jönköping.
Har ju ändå inget annat för mig så då kan man ju ställa upp.. Right?


Nej fixa, sen möta upp mamma moster och comp.


Ha en bra Lördag! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0