Dancing with tears in my eyes!



Håller på att ladda upp alla Thailandskort för framkallning. Eller ja, inte riktigt
alla, men dom som är något o ha.
Har ju bara dom på datorn nu och den är ju inte riktigt o lita på och då står man där utan bilderna
om det skulle hända något.

Dessutom kul att ha ett album med bara dom bilderna.
Och så hade dom ett erbjudande på Fuji. Få 100gratis bilder och beställer man över 100st så kostar
dom 75öre st.






Jobbar idag igen. Men imorgon när jag går av 12.30 så får jag äntligen känna känslan
av att ta helg. Inte ofta man får det. Sen är jag ledig till Tisdag. Skönt.


Ska umgås med Moa imorgon. Vi ska ta bilen till NÖ och hemmakväll för att köpa godis.
Onödigt kanske, men dom har gott godis och det har vi tyvärr inget här i Eksjö.
Sen ska vi bara ha Fredagsmys.
Ska vara nykter fram till Stadsfesten nu. Eller ska försöka iaf.
Kan vara bra tror jag.




.....I'm givin' it my all, but I'm not the girl you're takin' home.
I keep dancing on my own.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0