Det är över nu...

På kvällen körde jag Line och comp. till Jim i Jönköping.
Planen var väl inte direkt att stanna men det gjorde jag.
Har ju lovat mig själv att ha en nykter helg, dels för att jag jobbar sen är jag förkyld och sen har det
blivit för mycket festande nu. Men jag måste säga att suget efter vin fanns där heeela kvällen. haha.




Gick ut på Karlssons. Hade mina Converse på mig och jag kände mig helt ärligt som
en krympling. Så mycket folk, man fick armbåga sig igenom för att ta sig fram.
Nja, inge vidare att gå ut nykter. Men jag hade kul ändå!

Tog svängen förbi Max på hemvägen. Gott, jag var döhungrig.
Var väl hemma runt 4 och låg i säng vid 5. Då blev det sked.
Gillar inte att sova själv.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0