helt underbar!


Är sjuk idag. Apförkyld och helt snurrig.
Men som vanligt sitter jag inte still. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade
hela jobbets handkassa i plånboken, smart! Bara att vända tillbaka...

Ringt massa, har fått nummer till folk som äger hyreshus i Jönköping.
Ja, jag kan om jag vill. Och vill jag något då jäklar..

Handlat 1års present.. och nej inte till min pojkvän som Hultan trodde. haha.
Fikat med Lisa och Sussi.

Varit på jobbkontoret. Blir fastanställd from. 1 September + att jag börjar gå på nytt schema
och kanske ska börja lite på ett annat ställe med. Underbart.

Fixat en stav med, som ska in. Får se hur den påverkar mig?
Så här blir det inga barn gjorda inom 3 år. haha, skoj!



Jobb hela helgen lång. Vin med Lisa på Lördag? aah borde vara nykter. aja.


Nu blir det film med fisen!
Puss E

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du haft en bra dag! =)

2010-08-05 @ 19:16:38
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0