I just need somebody to love.



Okej. Helgen. Den har varit kanon.
Pilla kom hit i Fredags. Det blev massa stress, sen förfest på gården. Alkoholen gick allt för lätt,
men antar att det var pgr av för lite sömn och mat.
Vi såg Hoffmaestro och Takida. Tror dom var bra iaf? haha herregud.

Okej Fredagen är ganska suddig så.... vi hoppar till Lördagen ;) haha.








Har aaaaaaldrig någonsin varit så bakis. Jises.
Blev aldrig människa. Försökte med pizza, sömn, promenad, allt, men inget hjälpte.
Tom. storstädaded, hallå... hur orkar jag?

Sen blev det iaf Melissa i ösregn. Vad bra hon är, jag fick ståpäls. Åh.
Sen blev det fest hos Stridh. Sen Etype och sen sängen. Så kul var jag.
Ok, jag mådde skit som sagt. uuuusch.

Vaknade med massa mess som inte gick att tyda och samral från E.
Han hade tydligen varit helt ensam och hade ingenstans att sova. Stod o banka på min dörr
och tänke krypa under porten. Undra hur han tänkte då?
haha, slutade med att han sov i en trapp. haha stackarn. Jag kände mig dum, men jag sov ju?









Nu är det väldigt tomt och tyst, hatar att sova själv. Inte för att pernilla har sovit hos mig meeen
jag sov ju inte själv för det. nee.
Kanske man kan hyra en sovkompis?


Puss E

Kommentarer
Postat av: pilla

hahah "pernilla sov inte hos mej" jag kommer endå från götet o sover inte hos dej en enda natt. haha..

2010-08-30 @ 13:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0