I'd rather hurt then feel nothing at all!





Ännu en nykter helg har passerat. Känns hur skönt som helst.
Denna helg har bestått av mys och träning.

Tog mig långpromenaden över Långanäs idag. Tränade styrka igår så
hoppade det idag och kör det imorgon igen istället.
Nu e jag som spagetti i benen. Men känns så skönt efter.





Har börjat prata med Eriko igen. Saknat det faktiskt.
Vi har alltid sådana diskussioner om allt när vi pratar, kan vara om vad som.
Men mest blir det om kärlek och sånt. Byter av oss lite.

Han nämnde häromdagen att hans pappa köpt ny båt. Så jag frågade om det var en
"rodbott" (roddbåt)
Och han sa att ja det är en roddbåt men med motor. Men vad är "rodbott?"

Och jag hugger på en gång och säger att det heter så och att jag alltid sagt så.
Kan tydligen inte ha läst det han eller jag själv skrev särskilt noga.

Så han ifrågasatte igen. Och då insåg jag min miss, haha skrev "rodbott" istället för "roddbåt"
Hur fasen fick jag det till de?

Ah har iaf fått höra det nu och kommer nog få göra det ett tag... haha! jaja...



...Och jag saknar dig trots att jag tycker du är en idiot. Ja det gör jag.
Men det går över snart.





Nej fixa lite lunch sen ska jag hem till mamma, lägga lite slingor i hennes hår.
Sen ska vi ha Söndagsmys!


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0