It's all or nothing.



Sitter med frukosten. Tänkte ta en promenad det första jag gjorde men jag var så
fruktansvärt hungrig så jag hoppade det. Tar det ikväll istället med hundarna.

Ska träffa Camilla vid tolv för en kaffe. Ska bli trevligt.
Kommer inte ihåg sist vi sågs? Illa.


Får ont i magen bara jag tänker på Fredagen. Pressat schema, ska hinna med så mycket innan jag
hämtar Pernilla i NÖ vid halv 5.
Saker som;

-Träna
-Vara hundvakt
-Handla mat
-Tvätta bil (själv)
-Färga håret och locka löshåret + mitt egna
-Systemet
-Fixa inför helgens gårdsfest
-Städa
-Sola










Säkert tusen saker till som jag inte kommer på nu. Aaah...
Men det kommer bli en braaa helg! Yey.



Nej frukost! Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0