Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick.


Goderdagens!

Tog mig ett träningspass imorse när jag vaknade. Skönt att göra det tidigt så man har tid för annat sen.
Fast idag är det bara jobb som gäller. Känns som jag flyttat in på jobbet.
Men jobbar tors-fred också sen är jag ledig i 3 dagar, skönt det, för nu har det varit intensivt.

Fick samtal från ett fastighetsbolag i Jönköping idag.
Dom hade en etta på Storgatan att erbjuda mig, på 44kvm. Vill egentligen inte ha en etta, men eftersom
den är ganska stor så ska jag iaf kolla på den. Sen får vi se..

Så imorgon när jag ändå ska till Jönköping för att träffa Cissi så passar jag på att
kolla lägenheten då. Håll tummarna för att den är något.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0