Lördagens ståhej


Okej. Fredagen som sagt, den blev vild. Så ni kan ju gissa hur pigg man var i Lördags.
Men inget som inte gick att fixa.

Så på Lördagen samlades mina flickor hos Camilla. Jenny och Sofia kom förbi med  Kristian och Wiberg.
Stannade till tio sen drog vi bort till min gård där det var gårdsfest. Jises vad folk.





Vidare till hotellet. Det var kul, faktiskt. Det är ganska bra på sommaren.
Mer folk, och väldigt blandat. Sen blev det lite eftefest på gården. Trevligt.
Somnade 7 och vaknade 3. Tog en pizza på Via med vitlök som jag låg och drömde om hela morgonen, haha.




Sen åkte jag till Aneby. Där bjöds det på mat och film. The box, riktigt hemsk var den.
Och Wiberg ska minsann bränna en skiva till
min bil för den jag har nu duger tydligen inte. Men han vet ju inte vad han pratar om den killen... ;)

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0