Nu jäklar ska det hända grejer!





Lovade mig själv att ta tag i träningen from. denna vecka. Och ja, imorse när
vaknade hade jag sånt träningssug. Invigde mina nya träningskläder, nike rätt igenom.
Men dyrare innebär bra kvalité och det tror jag på.

Åt frukost sen tog jag med Line för ett pass. Helt underbart skönt, vilken känsla.
Jag älskar ju o träna, varför göra sånt uppehåll? Trams.

Danne och jag ska ses i veckan så ska han göra ett upp ett schema med fria vikter
som jag kan köra efter. Blir bra.

Tog en promenad med nu ikväll. Brukar gå mot Ränneborg, Lyckeberg och ut mot Abborravik.
Men den tar inte ens en timma och ska man powerwalka så ska man gå minst en timma.
Så jag skulle gå förbi dom nybyggda husen innan Långanäs typ, Moa hade förklarat vägen så fint.
Men inte fasen hittade jag så det slutade med att jag tog vägen förbi Långanäsbadet och förbi Nifsarp
och Kvarnarp. Det var skönt. Tog bara 1,5 timme.. trodde det skulle ta mer.

Imorgon kör vi igen ;) Yey.




Nifsarpskolan. Får kalla kårar varje gång jag åker/går förbi där.
Får mig bara att tänka på uppkörningen. Har aaaaldrig varit så nervös.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0