Saknar en dag som förut!



Usch. Ingen bra dag idag, inte alls.
Ont i magen, som vanligt... Haft konstant sen jag kom hem från Thailand.
Och för att komma till vårdcentralen så måste man ju vara döende tyvärr.... idioter!!

Men jag ska väl antagligen få leva med magkramper så jag tror jag ska dö
och konstant illamående. Så ska det väl vara... ja.



Meen annars e allt bra. Blev igår fastanställd, inte dumt det. Känns lite tryggt.
Håller igång med träningen, love it.
Lika kul är det väl inte att 2 pärlor snart flyttar ifrån mig. Men what to do?
Jag överlever väl.


Snart stadsfest. Då kommer Pernilla. Jag o Jocke drar ihop en förfest på gården på Lördagen.
Blir bra. Surt o ge sig upp o städa dagen efter bara, hehe!



Jag saknar kärleken. Jag vill bli kääääär. Hur blir jag det?
Förr var allt mycket enklare.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0