Snubblade in på Nattstad


Snubblade av någon konstig anledning in på Nattstad igår. Eller just det, Dissi var inne på
det igår när jag var i Aneby. Trodde inte man använde det längre, men det gjorde man visst.
Jäkla bra raggsida enligt honom... hahah mupp!!

Har inte varit inne på kanske 2år. Gamla bilder, står skriver som i Göteborg.




En galen förfest med mina brudar hemma hos Jenny. Under min Göteborgstid.





Jenny, Malin och Maria besökte mig i Göteborg. På väg till en Takidakonsert!





Jag och Line besökte Strand och Öland under tiden vi bodde i Göteborg.
Jag var svarthårig, OMG!




Cocktailparty en nyårsafton hemma hos Moa och Jörgen!




Midsommar i Halmstad med brudarna.



Nyårafton i Eksjö under Göteborgstiden!





Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna bild? haha...hm!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0