soooockersöt!




Haha, man ser verkligen hur besöksstatistiken sjunker när man inte skriver något.
Men nu har jag helt glömt bort?

Är uppe i Kvarnarp sen igår och är hundvakt tills imorgon.
Igår lagade vi tacopaj, solade och sen tog vi en powerwalk i mörkret med hundarna.

Har inte sovit en blund inatt. Sen vakna jag 7 av att hundarna ville ut.
Javisst, som en zombie gick jag ut. Gomooorron ja...
Sen blev det en timmes powerwalk efter frukosten.


Sen P-möte. Äntligen fått ett till ställe att jobba på. Efter allt detta tjatande. Ska bli skönt.
Sen tog jag och arbetskamraterna en lunch på Keskins. Tog pasta. Den var god, älskar
pasta men inte min mage. Aaaj.




Sen kaffe med Sussi och Mia. Trevligt.
Sen fick jag ångest och tog en till promenad runt sjön. haha. Och tränade.
Sen har jag legat med magkramper i fosterställning i soffan hela kvällen. Underbart? nej.


Hunden sitter framför mig och gnäller. Har varit ute med honom 2 gågnger.
Sist för 5min sen. Så det kan det ju inte vara? Vad vill han ha? Oxfilé eller?


Nu sova. imorgon kommer Pilla :)

Puss E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0