These foolish things reminds me of..... you.




Blev en lyckad kväll igår med fint sällskap, tacos och vin.
Jag, Lisa, Julia och Jenny hemma hos Lisa. Sen kom Frida och Petra förbi.
Satt på balkongen i mörkret med tända ljus och pratade om spökerier.

Sen efter tolv tog vi en sväng till hotellet. Hann inte mer än gå dit så stängde dom typ.
Men det var kul. Roligt folk.

Fick gå emellan slagsmål 2 gånger. Blev sura miner men efter lite "banka in vett" i skallen
så lugnade det sig. Fick sen leta mobil över stan. Hoppas den återfunnits.

Vägen ner till grillen bestod av skratt. " Det är så tropiskt ute"
haha. Vad härligt... Ont i magmusklerna idag.

Jonas, jag och Lisa hade "efterfest" utanför min dörr. Sen kom Jocke och alla andra
grannar. Trevligt.

Jocke berättade att han flyttar nästa helg. Tråkigt tycker jag. Dumma Jocke :(
Får köra en ordentlig utflyttningsfest på stadsdesten i helgen som kommer.

Sen sov jag sked. Nu e jag trött. Sovit något? nja...







Och idag var det den dära jobbiga Söndagsångesten.
Men den dövar vi med lite fint sällskap och mys.


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0