Things will never change. So I don't look back.



Hann inte mer än komma halvvägs från jobbet när dom ringde och frågade om jag
kunde komma tillbaka halv ett för en har ringt sig sjuk. Javisst så får det bli.


Gick hem och bytte om, drog direkt till gymmet. Körde rygg och bröst.
Ska ge mig ut på Långanäsrundan ikväll med. Hoppas regnet håller sig borta denna gång bara.


Imorgon åker mamma och Jonny till Turkiet. Så ska vara hundvakt till Fredag.
Hatar att sova där själv. Varför skulle jag födas som mörkrädd?
Men som det ser ut nu så får jag sällskap båda nätterna Skönt det ;)




Sen på Fredag kommer min Pernilla hit. Åh vad roligt det ska bli. Har inte träffats sen
jag bodde där om inte mer. 2-3 år sedan kanske? Ska iaf bli urkul. Och det kommer bli
en sån rooolig helg.

Måste hämta ut min biljett med.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0