trääääääna



Jao, körde igång med träningen idag efter uppehållet pgr. av förkylningen.
Var där vid 10, helt tomt. Spelade hög musik och körde skiten ur mig själv.
Sved i varenda muskel och det kändes riktigt gott när jag var klar.
Körde övingar med både kondition och styrka i. Skönt de.






Sen lite fika med Lisa, Line och Jenny. Trevligt att träffas o bara sitta o tjöta ibland.


Sen solade jag med. eh, har ju sagt att jag inte ska göra det mer. Meeenee,
jag såg ut som en spöke i ansiktet. Vet inte om det är pgr. av förkylningen
eller om jag bara blivit så blek. heee....


Nu lite fisk sen ska jag ta min 1,5 timmas runda över Långanäs.


Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: sofia

haha, jag fuskade med idag och solade ;)

2010-08-09 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0