Underbart är kort.. alldeles för kort.


Vaknade upp och mådde så bra igår. Drack bara någon cider i Lördags, gick lixom inte.
Lämnade av Pernilla på stationen i Nässjö vid fyra igår. Sen handlade jag och Line massa godis
på hemmakväll. Sen köpte vi hamburgare och pommes och åkte hem till Kvarnarp.
Hällde massa olja på pommesen så dom blev som friterade, farligt gott.
Så smaskigt var det. Men godiset, ja det rörde vi ju inte.






I veckan blir det hårdträning efter denna helg. Massa onyttigheter och alkohol. usch.
Tur jag jobbar nästa helg.

Sen fick jag en snilleidé. Nämligen att jag ska baka pumpabröd med kezo i.
Så det ska jag göra idag. Men först blir det gymmet.






Fina Pernilla!




Och det är så jobbigt, jag blir så ledsen. Vet inte vad jag ska göra?
Varför ska man alltid vänta in i det sista med allt?
Det gör sååå ont. Tänk om det är farligt? Ah...


Okej?

Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0