Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?



Tjohoo, imorse när jag vaknade fungerade iPhonen helt plötsligt. Vilket mirakel.
Lite tråkigt för vad ska jag nu göra? Jag som tänkte strosa lite i affärer och så.
Men neeh, jag åker väl och tränar lite istället. Idag blir det ben och något meeer....





Ska testa benpressen idag. Tycker den är lite läskig.
Tänk om jag lägger på för tungt så jag får hela skiten på mig.
Det sägs ju att man ska lyfta sin egen vikt. Så jag ska lixom lyfta 55kg?
Haha, ja vi får väl se....


Klippte in löshåret igår. Jises vad kul vi hade. Jag kan verkligen INTE ha långt hår.
Så jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på?
Men får locka och sätta upp det lite, eller ha i fläta. Men det är ju bara klämmor som tur e.
Blld kommer... kanske!


Haha fick förresten svar på en av mailen jag och erik skickade. Så nu går inkorgen varm. haha.
Lite kul!



Puss heeeeeeeej!



Kommentarer
Postat av: Line

Jodå du kommer kunna ha det när du ska ut & partja o så:) jag hjälper dig!:)

2010-08-19 @ 14:23:10
URL: http://linesomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0