Veckorna rusar fram...


God morgon!

Helg igen. Men för mig innebär det arbete. Men det funkar. Går av 11 imorgon så har jag ledigt
fram till 13 på Söndag, då börjar jag igen.

Idag kommer min moster och kusiner. Då är det lite typiskt att man jobbar.
Men ska träffa dom imorgon en sväng.
Sen blir det att träffa Lisa och flickorna på kvällen. Får se vad den har att erbjuda.
Lisa var sugen på vin, men nja, jag vet inte. Men jag är ju inte den som är den såå... ;)





På Onsdag ska jag åka till Jönköping för att träffa Ceclia och hennes lilla tös.
Var ett tag sen hon flyttade dit från Göteborg och vi har inte setts än. Dåligt.
Träffades ganska mycket i Göteborg innan jag flyttade hem. Så det ska bli trevligt med en liten träff.



Snart är det Stadsfest och då kommer min Pilla från Göteborg. Ser jag fram emot.
Också sjuukt längesen vi sågs. Det ska bli kul.


Puss o Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0