Vill flytta!!!



Igår körde vi träning igen. Var lite stel i kroppen sen Måndagen. Men ändå inte så farligt som
jag trodde. MEN idag, jises, min rygg, känns som jag fått ryggskott.
Kan inte böja mig eller något, hugger till i hela ryggen. haha bra start?

Jameson och jag satte ihop ett boxpass, det är kul. Samtidigt som man får lite konditionsträning.
Sen var jag helt färdig, förkyld var jag också. Smart? nej...!

Sen ringde jag runt till alla hyresvärdar som finns i hela Jönköping typ.
Frågade alla som jag vet bor där eller har kontakter där.
Och nu kanske jag har något på G, kontakter är ALLT! ;)





Sen var jag i Aneby igen. Kan den vägen i sömnen nu.
Vi kollade massa filmer från deras galna fester. Herregud säger jag bara.
Hur orkar dom?



Jag vrider snart ut och in på hela min hjärna. Vet inte hur det ska försvinna?
Jag är en svag människa.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0