Wake me up


Imorse när jag gick av jobbet så åkte jag direkt till gymmet. Danne var där, han gick igenom ett
träningsschema jag ska följa under några veckor nu. Kör bara 2-3 muskelgrupper per dag och
med vila emellan. Nu jäklar ska det hända grejer här. Underbart.


Sen tog jag bilen till Cecilia i Jönköping. Fick träffa lilla Filippa för första gången.
Vilken sötnos, hon gjorde en apmin hela tiden. Hur gulligt som helst.
Blev bjuden på god kycklingsallad och fika efter det.
Var väl 2 år sedan vi sågs sist. Så det var mycket trevligt.
Hoppas det inte går lika långt tid mellan nästa gång...


Sen följde hon med mig när jag kollade på Lägenheten. Men vilken nitlott.
Så det blir inget med det. Men jag har inte brått så jag letar vidare.



Tar ett tag innan jag gör mig av med personer i mitt liv som jag inte mår bra av.
Men nu har jag gjort det och det är bäst såhär. Känner bara stor ilska och varför lägga
massa energi på det? När det ändå inte spelar någon roll.
Nej tack och hej för mig!



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0