You catch me everytime I fall.



Jobbade helda dagen igår.
Imorse när jag gick av åkte jag direkt till gymmet. Körde biceps tricpes och axlar.
Försökte tyda schemat Danne gjort. Men fattade ingenting. Så fick ringa så fick han förklara.
Så nu har jag skrivit om det med egna ord och förklaringar. Ska det nog gå lättare. haha.

Sen tog jag en fika med Line. Strosade på stan.


Eriko och jag var helt störa igår kväll. Han skulle hjälpa mig att knåpa ihop ett mail till
en kille.. Men det slutade inge bra.

Så vi blev helt oseriösa och valde ut personer på face vi skulle maila.
Vi körde varannan gång, jag valde tjej till Erik och vad han skulle skriva och sen tvärtom.
Tror vi mailade 5 personer var. haha.

Skrev saker om "Hej, jag tycker du påminner väldigt mycket om min mamma"

eller

"Har någon någonsin sagt att du liknar Hulken?"


Det var lite kul och gaaanska omoget. Men det får man vara ibland ;) haha!
Fick inga vidare svar. Förstår inte vad vi gjorde för fel riktigt?!
Här försöker man lixom, haha!


Nu mat! Puss E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0