Easy come Easy go!




Hatar att göra folk illa som jag bryr mig om.
Och att flera människor ska ge sig på en person.
Det är lågt.

Och jag hatar att göra min ovän med människor
jag tycker om.

Nej nu skiter vi i det här!






Nja, ska strax ge mig iväg o träna. Har kommit in i en period där jag verkligen
tappat all lust. Inte bra alls. Men jag ska fasen ge mig iväg. jaa.


Sen åka och slänga alla påsar som står på vinden. Så jag kommer någon vart.
Och kanske bära ner lite kartonger så jag kan börja packa. Eeeeller så väntar
jag till nästa vecka.. haha? Nej skrärpning!



Nyårafton då?





Puss E

Kommentarer
Postat av: Tomgunhild

Follow your dreams, you can reach your goals.

2012-01-30 @ 11:14:42
URL: http://tomgunhild.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0