En kameleont... hehe


Tänkte på idag hur många gånger jag ändrat hårfärg och frisyr detta året.
Och tänker därför lägga upp en bild på varje förändring.
haha, kan ju vara kul...

Enjoy!




I Januari när jag och Line var i Thailand.
Blond med kastanjfärg i underhåret. + Lite löshår.
Nog den hårfärg jag trivts bäst i och haft längst  hitills. haha.





Mars i år. Lite mer vithårig. Åh saknar det!!





Också Mars i år. Kort kort kort. Vithårig med rött underhår.
Nej aldrig mer kort hår. Vantrivdes.





Sen var det väldigt populärt med löshår i bulle på sidan ett tag.
Maj i år.






Sen i Juli gick jag från vithårig till chockröd typ.
Gillades men det höll inte länge?





Sen lite mörkare röd.








Sen lagom till stadsfesten i Augusti så blev jag lilaröd och satte i
en massa löshår. Fast avtagbart sådant.





Sen tröttnade jag på att färga håret varnanna dag typ.
Så jag blev mörkbrun.






Sen råkade det visst bli svart för att jag hade i färgen i 60min istället för 20.
hehe men jag trivdes.






Och nu är jag lila-svarthårig med lugg. Och jag trivs kanon.
Ångrar inte en sekund att jag blev mörkhårig. Det är lixom jag.


Tror jag fick med alla förändringar. Blev en del haha.
Men jag älskar det.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0