Förväntansfull



Gud vad jag är dålig på att blogga. Tappat motivationen helt.
Vad har hänt dom senaste dagarna.

Tjaa.. Hälsade på pappa i helgen. Drack vin med Geza och Lisa. Eric, Nichlas och Mia kom förbi.
Blev gansa mkt vin. Jag och Eric hade efterfest när dom andra ville sova. Han visade mig sina
talanger på gitarrerna. Duktig minsann.

Sen har jag jobbat, packat och städat. Väldans roligt.
Och nu jobbar jag mitt sista dygnspass detta år. Sen är jag lite Julledig.

Flytten närmar sig. Jag är förväntansfull.
Jag tror nästa år kommer bli ett bra år.
Jag känner det på mig.





På Torsdag kommer min darling hem från Norge. Äntligen.
Vi ska julklappsshoppa i Jönkping. Ute i sista sekund, javisst. hehe.
Tror det kommer bli mer snack än shopping. Får nog pausa med en lunch emellan.

Och jag hoppas hoppas Markus kör försiktigt. Det är en lång bit på hala och snöiga vägar
dom ska köra. Och dom har varnat för att det ska bli snökaos. Vill ju ha hem en hel Line
till jul.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0