Guess what...



Efter jobb imorse gick jag direkt till Camilla för frukost.
Sofia och Erica var där med. Det var mysigt.
Borde göras oftare. Tycker bara man super ihop nu för tiden.


Ska snart bege mig till Sketaby med Lisa för att hälsa på jameson
och hennes lilla hundvalp. Blev aldrig något i Måndags.
Jag kommer antagligen bli fast, äääälskar hundar och speciellt hundvalpar.
Åhh.. mysigt.





Serisöt. En kille addade mig på Facebook för något år sedan, och jag nekade.
Sen har det hållt på så ett tag. Tillslut lät jag det vara, så hans förfrågning ligger kvar där
sen länge. Men nu har idioten gjort en ny facebookprofil med samma namn.
Så nu har jag 3 obesvarade förfrågningar från samma kille med samma namn.
Hur orkar han`? Och hur fasen funkar det? Lägg ner lixom.



Puss E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0