Hold me like a pillow, make me feel right.



Önskar att jag hade lite jädrar anamma i mig nu.
Jag vill inte vara den snälla jämt. Trött på det.
Fan!







Fick konraktet på lägenheten igår. Kan ju vara bra innan man flyttar?
Nu är det iaf påskrivet och ska postas.


Har spritat mina händer, spritat och spritar lite till.
Så nu är är mina händer såå torra och svider. Kanske dags att börja smörja
in dom med?
Men är man rädd för baciller så är man.

Är dags för en förkylning igen känner jag. Kul lixom?
Mamma var sjuk nyss och folk på jobb är sjuk.
Fan hinner knappt bli frisk innan man blir sjuk igen... Immunförsvaret på topp?






Nej jag ska iaf till gymmet efter jobb sen. Så det så!
Puss E

Kommentarer
Postat av: Remymargit

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-07-29 @ 09:11:40
URL: http://remymargit.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0