Jävla 3 och telenor!!



Satt och gjorde adressändring innan. Tänkte att det är smart o göra det nu.
Sen blir det ju massa röda dagar och så.
Och när jag precis ska trycka på besälla så lägger hela internet av. Och har inte funkat
på ungefär 3 timmar, inte mobilen heller. Hur irriterande är inte det? suck.
Jävla 3 och Telenor. När den skiten går ut så ska jag skaffa Telia och hålla mig till det...
Enda rätta.

Nu funkar det iaf igen. siiikken tur ;) haha.


Annars idag så har jag tränat, jobbat och tvättat.
Mycket roligt.







Är så trött nu att jag kan somna på stört. Men får bli sängen
tidigt. Jobbar imorgon och hela helgen. Och ska vara hundvaktt Lördag.
Wehoo...



Lite te kanske. Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0