Kanelte, the only thing thats right ;)


Gooodmorgon!

Jag känner mig helt bakis idag. Tog en timma innan jag kom upp ur
sängen. ysch.




Och har äntligen hittat mitt kanelte som jag älskar. Slut öööverallt.
Har aldrig riktigt varit ett fan av te, men detta asså.
Lärde mig dricka det hos R i Malmö. Och älskar det och såklart ska det
utgå. Typiskt när det är något jag fasnar för.
Men ÖB har tagit in det. Så ska köpa på mig ett par nu. hehe.


Idag finns det en del att göra. Är ledig, det är skönt.

Men ska:

Gymma
Promenad
Färga löshår
Sola
Ärenden på stan
Systemet
Hämta bil
Och sist men inte minst, umgås med Lisa ikväll!



Och jag saknar dig. Har inte gått många dagar.
Men det är kallt. Kom och värm mig.



Så frukost kanske. Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0