Känner inget sug...



Konstig dag idag.
Har varit vrålhungrig hela tiden. Åt frukost, åt mellanmål, åt lunch,
åt mellanmål igen, åt middag, åt middag igen och sen mellanmål + massa frukt
och jag är fortfarande vrååålhungrig. Hade någon tagit fram en stek nu så hafe jag lätt slukat den. i ett nafs.
haha usch.




Och flytten. Dags om 2 veckor. eller inte till Jönköping men till ett garage.
Ska bo hos mamma så länge. Och jag har inte ens börjat packa.
Jag som alltid brukar göra sånt i god tid. Men jag får inte rikigt suget.
Inte sugen på att flytta heller för den delen? Jobbig jag är då. haha


Och vem hjälper mig måla om och tapetsera? :D


Nä men annars är det bra!
Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0