Magont.. inte ok!



Ah. Har haft sjuk magkatarr sen i Måndags. har inte haft det på fleeera år.
Nästan glömt bort hur det kändes.
Men nu vill det inte ge sig, har ätit mackor till frukost lunch o middag i 3 dagar nu.
Och visst det blir värre om man inte äter och bättre om man äter. Men vem vill äta
när man har ont o klöks när man tänker på mat? nja.


Mkt jobb nu och jul, nyår + flytt. Mycket som snurrar i huvudet.
Och stressar upp mig. Allt kommer lixom lösa sig. Men omedvetet stress är inte bra.



Men nu idag är jag sugen på mat. Viiiilken lycka.
Så nu har jag gjort en variant av carbonara. Gottit.
Har lökringarna kvar som jag fick av Julia för 2 veckor sedan. Dom är väääldrig läskande. hehe.
Kanske ikväll?





Hade fikagäster igår. Sussi Lisa Jameson och den lilla hunden såklart.
Det var mys. haha och Sussis kommentar när hon stod i köket.
"Fan vad mkt godis du har överallt"
Haha japp så blir det när man köper och inte är sugen. Och när man inte äter på
veckodagarna.


Har 2 mars i kylen. En hemmakvällspåse, 3 påsar med olika hårda karameller.
En påse lökringar, en påse mexicano. En påse popcorn och en chokladrulle.
Men det har ju legat ett tag. haha hm. äta kanske?


Nej nu ska jag på jakt efter banankartonger!
Och förresten. Fy vad skönt med helg, efter att ha jobbat sen förra Torsdagen.
Jag e tröööött.


Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0