Så kan det gå...


I Lördags var jag och Lajsa i Vetlanda en sväng.
Shoppade lite. Sen hemma beställde vi mat från sunrice.
Sen låg vi som 2 utslagna hjältar i hennes soffa och kollade på lilla Jönssonligan.

Fanns inte en parkering i heeela stan pgr av den förbaskade Julmarknaden.
Så fick ställa bilen hos mamma. Har inte orkat hämta den än.







På kvällen blev det vindrickning med tjejerna hos Camilla. Det var trevligt.
Sen blev det hotellet. Var också ganska kul, förutom massa slagsmål och att personer
ska lägga sig i saker som dom inte har ett skit med att göra. Tröttsamt.

Fick så många komplimanger om min lugg. Det är alltid kul.
Men jag är nöjd. Har inte riktigt vant mig vid att ha något i ögonen än.. men ja, det kommer väl.



Blev efterfest hos mig. Fram till 6 på morgonen. Låg och torkade spya. Inte min egna dock.
Kanske inte riktigt vad jag hade räknat med. Men lite klorin löser det mesta haha.






Somnade runt 8 och gick väl upp vid 12 igår. Har nog aaaldrig varit så trött.
Lite Söndagsmat hos mamma. Sen åkte jag hem och skurade lägenheten från golv till tak.
Så nu är den kräkfri. haha.


Sen kom Geza förbi en sväng. Han var med och handlade.
Han handlade doftgrejer till toan för att det var billigt, haha rolig är han.


Sen slockna jag i sängen vid 8 med kläder på, tänt överallt och datorn i knäet. haha.
Sen sov jag till 8. 12 hela timmar men lika trött är jag idag ändå.



Puss E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0