seeexparty it is!


Igår efter jobb brummade jag direkt till Jameson i Aneby för sexparty.
Blev först bjudna på god mat och vin av Jameson.
Sen lite senare kom hon som höll i sexpartyt.




Bordet med lite smaskiga saker.
Saker man kände igen och andra saker man bara gapade av när man såg dom.
Finns så mycket konstigt alltså. haha. Men vågar man så?

Fick klämma o känna. Och testa oljor med smak och glidmedel.







En version av rabbiten. En banan, som sprutar? haha, man fyller den med vatten.
Och en vibrerande mus och jises, den vibrerade asså. haha. Tom gick när man satte den på bordet.







Dessa 2 saker var självlysande i mörker. Så Sussi den långa fick äran att sätta dom
vid lampa. Självlysande, tja varför inte om man tappar bort den mitt i matchen? haha eeeh.







Lisa Lisa ;) haha!



Klämma o känna! haha







Det var en mycket bra kväll. Hon som höll i det var kanon. Kändes lättsamt
och hon pratade på och visade som om hon aldrig gjort något annat.
Man vågade fråga om sakerna utan att skämmas.
Sen gjorde man en liiten beställning, men inget jag delar med mig av här. haha..



Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0