Sjuk nu? neeej.

 




Usch. Trodde verkligen jag skulle bli spysjuk igår. Mådde så illa och min mage spökade.
La mig rätt tidigt. Men allt hade gått över imorse men ersatts med halsont och svaghet i hela kroppen.
Känns jättekul att bli sjuk nu, verkligen.






Men tror illamåendet berodde på mitt slarv med maten igår.

Var i Sketlanda med Line. Fikade med Nisse o Micke. Då var jag svinhungrig,
åt bara en bulle och en halv chokladboll.

Sen några timmar senare när vi var på väg hem så stannade vi på Karlssons och
köpte en chipspåse som vi vräkte i oss o bilen och varsin chokladbit.

Inte bra. Blir såå onyttigt när jag är med Line. Äter aldrig så mkt godis o chips
annars. Tur hon åker imorgon igen. haha.


Nej kommer sakna henne grymt mkt. Åh jag vill inte! Dumma flicka.



Puss E




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Skyll på mi bara ja gör det;) Usch dina läsare tror nog jag är en riktigt tjockis! :)

SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT. <3

2010-12-30 @ 21:00:31
Postat av: Ingehanne

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 09:58:19
URL: http://ingehanne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0