Solstrålar.



Ibland har jag dagar där jag är känslig och vill visa människor som står mig nära hur mycket
jag tycker om dom. Och det får man ta vara på. För jag är en människa som är dålig på att visa
kärlek och vad jag känner.

Men idag, jag är så glad att jag har så underbara vänner i mitt liv.
Vissa kommer och går, men ni är några som alltid har och kommer vara mina finaste vänner.





Sen har det kommit några nya stjärnskott. Som Lisa, Julia, Frida, Sofia, Sussi.. och ja missat någon?
Ett helt gäng underbara människor. Människor som bryr sig så fruktansvärt mycket om alla andra.
Och jag är sååå sjukt glad, att det inte går att beskriva, att ni är i mitt liv.
För ni är toppen allihopa. Jag är så glad och har sånt lyckorus precis som när man är kär.
Vill bara studsa runt och tralla hela tiden...






Vad skulle jag göra utan er solstrålar som lyser upp mitt liv?


Puss E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0